Εταιρικές Εκδηλώσεις
Η STELLAR TRAVELS ειδικεύεται στην οργάνωση και διαχείριση εταιρικών εκδηλώσεων. Πιστεύουμε ότι κάθε εκδήλωση είναι μια ευκαιρία να αναδείξετε τις δυνατότητες της επιχείρησής σας και είμαστε δίπλα σας για να τη φέρουμε εις πέρας με επιτυχία.
Μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε:
Σχεδιασμό και συντονισμό
Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης της ιδέας, του προϋπολογισμού, της επιμελητείας και της εκτέλεσης.
Επιλογή και διαχείριση χώρου
Βοηθάμε τους πελάτες μας να επιλέξουν κατάλληλους χώρους για τις εταιρικές τους εκδηλώσεις και διαχειριζόμαστε τις διαδικασίες κράτησης.
Υπηρεσίες τροφοδοσίας και φαγητού
Επιλογές τροφοδοσίας και μενού (catering) αλλά και τη διαχείριση του service.
Οπτικοακουστικές και Τεχνολογικές Λύσεις
Τελευταίας τεχνοχολγίας εξοπλισμό AV, τεχνική υποστήριξη και υπηρεσίες παραγωγής για παρουσιάσεις κ.λπ.
Διακόσμηση και Θέμα
Υπηρεσίες θεματολογίας, διακόσμησης και επωνυμίας εκδηλώσεων για να δημιουργήσετε μια ελκυστική ατμόσφαιρα.
Μεταφορές και Logistics
Συντονίζουμε τις υπηρεσίες μεταφοράς για τους συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών μεταφοράς, από το αεροδρόμιο και σε τοποθεσίες εκτός του χώρου.
Φωτογράφηση και βιντεοσκόπηση
Επαγγελματικές υπηρεσίες φωτογραφίας και βιντεοσκόπησης για να τις απαθανατίσετε τις αξέχαστες στιγμές κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
On-Site Διαχείριση
Επιτόπια διαχείριση και συντονισμό με έμπειρο προσωπικό με σκοπό την διασφάλιση της ομαλής εκτέλεσης της εκδήλωσης.
Προσαρμοσμένα εταιρικά δώρα
Εταιρικά δώΕπιλογή και διαχείριση χώρουρα για τους συμμετέχοντες ή πελάτες.